Isu Pergaduhan di Lowyat !! Apa Pandangan anda???

bergaduh di lowyat
Kecoh semalam kat Lowyat.Ingatkan ada mega sale ke apa...Rupa-rupanya ada aksi pergaduhan.Kalau ada mega sale ingat aku pun nak turun jugak.Boleh beli telefon bimbit murah-murah kan.

Aku tak nak ulas lebih-lebih pasal isu pergaduhan di LowYat ni.Sebab tak nak timbul isu lain pulak nanti.Dan aku rasa ada yang dah tahu apa yang berlaku sebenarnya dan ada juga yang masih keliru dengan apa yang terjadi.Kalau baca di media sosial aku dapati ada dua cerita yang mungkin membuatkan orang ramai keliru.

Kejadian berlaku lebih kurang pukul 7:50 malam semalam,mungkin masa ni sesuai kot sebab dah makan lepas berbuka puasa.So,ada la tenaga nak buat serangan.Just imaginasi je tu....

Tapi pada aku mamat ni kira berani,Mana taknya datang tujuh orang jer.Nak kasi langgar tempat orang yang ada ratusan orang tu.Silap-silap gengster pun ada dalam tu.

Ada yang kata mamat tu kena tipu sebab beli telefon bimbit tiruan.Kes tak puashati la ni.Dah la nak raya kena tipu pulak tu.

oppo jual barang tiruan

Ada juga yang kata mamat tu curi telefon bimbit tersebut.Mana satu ni.Confius la.
oppo original

Habis jahanam tempat ni kena serang.Kerugian di anggarkan RM70,000.Jika benar apa yang dikata harap lepas ni pihak terbabit melantik wakil jualan yang menjual barang yang original sahaja.Agar kejadian seperti ini tidak berulang lagi.Pihak-pihak lain juga diminta tampil membuat siasatan.Kepentingan pengguna perlu diambil tindakan segera.Takkan nak tunggu ada yang merusuh lagi baru nak ambil tindakan.

lowyat kena serang
pahlawan melayu lowyat
Buat mamat ni,Aku ucapkan syabas kerana dengan apa yang lu buat ni telah membuka mata semua orang,Lowyat bukanlah satu pilihan untuk mendapatkan Gadget impian korang sebenarnya.Kalau nak terus dapatkan di Outlet yang sah dan juga di Syarikat-syarikat Telco.Dah tentu barang tu ori.Mahal tapi puashati.Dari beli yang murah , tapi klon nak buat apa......

Tapi kalau mamat ni buat yang sebaliknya aku harapkan agar dia ambil ikhtibar dari apa yang berlaku.Tak perlu nak jadi gangster atau nak jadi hero.Kita ada undang-undang think smart bro.....

Aku tak berpihak pada mana-mana,sebab aku pergi Lowyat plaza pun baru sekali seumur hidup aku.Jadi aku tak tahu kebenarannya.Pihak-pihak yang pernah kena tipu di Lowyat lebih baik tampil ke balai polis buat laporan atau terus ke KPNKK atau Kastam.Kita tengok berapa banyak laporan yang masuk.pastikan ada bukti baru best...

Jika ramai yang tampil ke depan baru seronok nak buat kempen BOIKOT LOWYAT .....All the best.

Video pergaduhan di Lowyat


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...