Cari jodoh di Semanis Kurma.my


Peluang baik bagi yang sedang atau tengah cari jodoh.Semanis Kurma merupakan sebuah platform yang harus korang join atau sertai.Perhatian kepada kaum adam!!! Untuk yang bujang only.hihi.


Tapi kalau yang dah kawin atau beranak pinak tu yang cuba nasib tak salah.Asalkan berkemampuan dari segi zahir dan batin.Dalam Islam lelaki dibolehkan berkahwin lebih dari 1 dan jangan lebih dari empat.Jika berkemampuan.

Okey mungkin ada yang berkata jodoh itu di tangan Tuhan.Betul tu.Tapi ia akan jadi tak betul sekiranya tiada usaha yang dilakukan untuk mendapatkan jodoh.Hanya berserah dan berdoa.Sedangkan rezeki pun kalau tak dicari ia tak datang bergolek.Betul tak?

Tentang Semanis Kurma.Ia merupakan sebuah sebuah tempat untuk berforum atau bersembang tentang masalah peribadi dan juga tempat untuk mencari jodoh dalam talian yang sesuai dengan mereka yang sedang mencari.

Semanis Kurma ni hanya untuk orang Islam sahaja.

Kepada yang dah ada jodoh atau yang dah berkahwin boleh juga sertai semanis kurma.Sebab pihak semanis kurma ada menyediakan platform untuk affiliate.

Bunyi macam pelik kan.Sebenarnya untuk  menyertai semanis kurma ni ada yang berbayar dan ada yang percuma.Yang berbayar ada keistimewaan yang pihak semanis kurma sediakan.

Laman web cari jodoh semanis kurma memang terbaik.Tak percaya cuba join.Dah join baru tahu.kan.Nak cari jodoh? Nak cari pasangan ? Nak cari kawan ? Nak cari sahabat ? semua ada di semanis kurma.

So,tunggu apa lagi.jangan buang masa.Mana tau Jodoh korang ada kat sini.Kita hanya merancang tapi Allah yang menentukan segalanya.Usaha kena kuat.Jangan dok asyik berserah je.Semoga korang dapat bertemu jodoh di semanis Kurma.

Jangan lupa jemput aku nanti bila dah dapat jodoh.Jangan pulak makan nasi minyak sorang-sorang.hihi.

Klik sini untuk join - Semanis Kurma Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...