Shell FuelSave Challenge 2014 Roadshow kini bermula.

Shell FuelSave Challenge 2014
Bermula pada 19 Ogos 2014 Shell FuelSave Challenge akan mula menjelajah ke kawasan-kawasan di Negeri-negeri yang telah ditetapkan.Pada tahun ini Pihak Shell Malaysia telah menetapkan untuk memjelajah ke empat buah Negeri di Malaysia iaitu Johor,Pahang,Pulau Pinang dan Kuala Lumpur.Jadi ini merupakan panggilan terakhir dari Shell Malaysia kepada pemandu-pemandu di Malaysia,terutamanya pemandu-pemandu dari Johor,Pulau Pinang,Kuantan dan Kuala Lumpur yang ingin turut serta dalam acara gilang gemilang ini yang melibatkan hadiah bernilai sehingga RM20,000.

Ia terbuka kepada semua,jika korang ingin mengetahui bagaimana cara ingin menjimatkan bahan api kenderaaan boleh belajar banyak tips disini,korang akan diajar oleh mereka yang pakar tentang cara penjimatan bahan api kenderaan.
Jadi tolong jangan lepaskan peluang yang datang setahun tak sekali ni.Masih sempat lagi.Bagi yang ingin membuat pendaftaran korang boleh pergi kaunter-kaunter pendaftaran yang akan dibuka kepada umum pada masa Roadshow nanti.

Jadi jangan lupa untuk datang ke Roadshow yang akan dan yang sedang berlangsung.Untuk memudahkan korang,Dibawah ini aku bagi jadual Shell FuelSave Challenge roadshow.Datang bawak kawan-kawan,sedara mara dan orang-orang kampung ye.
Shell FuelSave Challenge 2014
Banyak acara-acara permainan diadakan semasa roadshow berlangsung.Mana tau korang salah seorang dari pemenangnya.Temui artis-artis popular disana dan jangan lupa untuk berselfie bersama mereka.Rakamkan saat-saat indah korang sepanjang Shell roadshow tersebut bersama dengan mereka.Aku harap korang datang ke lokasi-lokasi yang aku bagi tu.Masih belum terlambat lagi sebenarnya.

Shell FuelSave Challenge 2014 memberikan ruang dan peluang buat semua untuk join Cabaran yang mereka anjurkan ni.Banyak faedah sebenarnya bila korang join.Dapat belajar cara bagaimana nak jimatkan petrol,Menguji kesabaran dengan permainan-permainan yang ada,melatih bagaimana memandu dengan cara yang betul dan banyak lagi.

Nak tau lagi sila daftar di Roadshow atau daftar Online.Roadshow akan berakhir pada 14 september 2014.Korang tentukan sendiri.Daftar online pun boleh check balik kat post aku yang lepas kat sini. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...