Berita Baik Untuk Pengguna Smartphone

cellads
Beita Baik Untuk Pengguna Smartphone - Mungkin ramai yang masih belum tahu tentang aplikasi cellads.Banyak kelebihan yang akan kita dapat kalau guna aplikasi cellads.Dengan menggunakan aplikasi ni,setiap kali kita buat panggilan dan terima panggilan kita akan terima point.Begitu juga dengan sms .kita akan terima point setiap kali ada sms keluar dan sms masuk.BEST TAK?Bukan itu sahaja cellads juga akan memberikan point tambahan sekiranya kita mengajak kawan-kawan kita untuk download aplikasi cellads pada smartphone mereka.OK TAK?

Setiap kali ada panggilan atau sms yang keluar atau masuk pengguna akan menerima paparan iklan pada skrin smartphone .itu tandanya cellads sedang memberikan point pada anda.
Point nak tukar kat mana?
Point boleh redeem pada tempat-tempat yang di high light kan pada ruang tukar Ads.Point.Buat masa ini point cellads boleh ditebus untuk Tiket Wayang,ole-ole from GITEX,AEON Voucher,Top up Celcom,Digi,Maxis,Tune Talk,U Mobile dan Voucher KFC,Mcdonal,Pizza Hut.

So ,Apa tunggu lagi.Jom DOWNLOAD sekarang.



Langkah untuk Download.

LANGKAH 1
CELLADS
|Pergi Ke Aplikasi PLAY STORE pada smartphone anda.Dan taip CELLADS


LANGKAH 2
CELLADS
Baca agreement dan agree.

LANGKAH 3
CELLADS
|Masukkan masukkan no hpone anda.Pastikan bermula dengan no 6 untuk Malaysia.
contoh 60122234567
Dan pilih bahasa.

LANGKAH 4
CELLADS
Isikan maklumat anda seperti Nama,Tarikh Lahir,Daerah dll.

LANGKAH 5
CELLADS
Dah selesai.Selepas ini anda akan menerima iklan setiap kali selepas membuat atau menerima panggilan dan sms.
Anda boleh ajak kawan-kawan atau sesiapa sahaja dengan memasukkan no hpone mereka pada ruang INVITE FRIEND ATAU JEMPUT RAKAN.

SELAMAT MENGUMPULKAN POINT dengan APLIKASI CELLADS.Sampaikan Beita Baik Untuk Pengguna Smartphone ini kepada semua rakan-rakan anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...