Contest SEO Eridy paling hangat.

Contest SEO Eridy

Saya rasa semenjak saya menceburkan diri dalam bidang blogging ni.Contest SEO Eridy ni adalah contest yang pertama yang saya pernah turut serta.Sebelum ni saya tidak pernah menyertai mana-mana contest ,almaklum saja lah kerana blog jaymiee.com ni pun baru berusia sebulan.Apa yang menyebabkan saya  rasa teruja nak ikut serta,bukan sebab ganjaran yang diberikan oleh Mr Eridy,tapi sebab bila saya buat blogwalking kebanyakan yang saya jumpa semua join Contest SEO Eridy ni.Apa yang hebat sangat tentang Mr Eridy ni?
Saya pun cuba melawat blog Mr Eridy ,blog dia terlalu simple tak banyak widget atau plugin yang ada di sana.Ikut gerak hati saya mungkin Mr Eridy ni orang nya tidak suka sesuatu yang serabut.Dan mungkin nak bagi mudah kepada pengunjung blog.Sebab ringan tak perlu tunggu lama ,senang nak loading.Jadi dengan sebab tersebut saya pun rasa baik aku join sekali.Apa salahnya support sesama blogger.demi memajukan dunia blogging yang semakin rancak di Malaysia sekarang ni.

Jadi apa kata jom kita sama-sama support Contest SEO Eridy ni,untung batu tenggelam,untung sabut timbul.Sambil join Contest dapat juga kita  menghubungkan persahabatan sesama blogger kan.Hadiah yang di tawarkan pun agak menarik.kalau menang boleh la buat tambah-tambah pendapatan.Korang boleh melawat dulu blog Mr Eridy ni di www.Eridy.com untuk penilaian tentang contest yang di anjurkan.

Sedikit maklumat tentang contest yang di anjurkan.


Tarikh
Tarikh pendaftaran / penyertaan dibuka : hari ini (diawalkan) – 11.12.13 .
Tarikh pendaftaran ditutup : 11.12.13
Contest bermula : 12.12.13 – 30.12.13
Syarat Contest SEO ERIDY
* Peserta bertandingan atas keyword ” Contest SEO Eridy ” .
* Entri mengikuti kreativiti tersendiri .
Hadiah
Hadiah untuk contest ini ialah wang tunai berjumlah RM500.00
Tempat pertama : RM200 x 1
Tempat kedua : RM 100 x 1
Tempat ketiga : RM 80 x 1
Saguhati : RM 20 x 6
Pemenang akan ditentukan melalui blog yang berada di kedudukan muka surat pertama carian Google bagi keyword Contest SEO Eridy. Carian dibuat di Google.com menggunakan private browsing.
SELAMAT MENCUBA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...