Tawaran Istimewa Air Asia [ Free Seats ]

Tawaran Istimewa Air Asia [ Free Seats ]

Tawaran istimewa Air Asia bermula lagi.Jom tempah tempat duduk korang sekarang.Bagi yang minat travel inilah masanya kalau nak dapatkan penjimatan yang gila-gila.Tidak terdapat dimana-mana hanya di Air Asia sahaja yang ada promo semacam ini.Sebenarnya aku sendiri pun tak pernah booking lagi benda-benda macamni.Cuma aku rasa teruja nak buat posting ni bila ada terbaca tentang tawaran istimewa Air Asia kat 8SHARE.Jadi aku pun kongsikan dengan semua orang.Berkongsi itu kan elok.Manalah tau ada yang berminat ataupun mungkin ada yang terlalu busy sangat sampai terlupa nak cari.Jadi aku harap perkongsian aku ni dapatlah memberi sedikit manfaat bagi yang berkenaan yer.

Tawaran Istimewa Air Asia [ Free Seats ]

Jadi kalau ada yang berminat boleh booking destinasi yang korang nak pergi kat sini [Air Asia Special Promo].
Banyak destinasi yang boleh korang pilih.Bermula dari dalam negara sehinggalah ke luar negara.Pilih mana yang korang suka.Aku pun in shaa allah tengah membuat sedikit budget untuk travel bersama Air Asia.Tapi kalau nak booking jangan lambat tau.Promo ni tak lama bermula dari 2 jun 2014 sehingga 8 june 2014 sahaja.Dapatkan segera.Nanti kehabisan tempat dah kena tunggu lagi.....Apapun aku doakan selamat bercuti kepada semua.Aku pernah dengar orang cakap,bila Air Asia buat promosi macamni ,jangan fikir just booking jer...wow its awesome lah sapa yang buat macamtu.So far aku belum sampai tahap cenggitu lagi...apapun kena tengok budget masing-masing.Rasa ada lebihan boleh booking.Kalau takda kita tunggu lagi..mudah jer kan.Air Asia merupakan syarikat tambang murah terbaik di Malaysia.Belum ada lagi syarikat penerbangan yang berani buat seperti Air Asia buat.Syabas buat Air Asia kerana telah banyak menjadikan impian rakyat Malaysia yang suka mengembara ke seluruh dunia menjadi kenyataan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...