Cashout 8Share kali ke lima.

buat duit online mudah

Alhamdulillah 8Share belum pernah mengecewakan lagi dari segi pembayaran.Cuma cashout kali agak sedikit dari biasa atas beberapa sebab.Sebab pertama kerana iklan yang diberikan bukan iklan yang hot,jadi susah nak dapat klikers.Dan sebab kedua sebab aku agak sibuk kebelakangan ni atas urusan tertentu,so tak dapat nak buat dengan sepenuh tumpuan.

Bagi yang tak tau apa itu 8Share boleh rujuk entry yang lepas kat siniDah baca nanti mesti nak join kan.Ini adalah salah satu cara bagaimana untuk menjana pendapatan secara online cara mudah.Tak perlu pening kepala.

Pada aku kalau nak dibandingkan antara 8Share dengan Churp churp,8Share lebih mudah sebab akaun 8Share akan sentiasa update dari semasa ke  semasa.Jadi senang kita nak tau yang promosi iklan kita tu menjadi atau tidak.

Aku sebenarnya dah hampir putus asa dengan churp-churp,mana taknya ambik masa sampai lapan jam sehari nak buat publish iklan tapi hasilnya tak seberapa...memang aku frust.Tapi bak kata pepatah jangan buat kerja separuh jalan.Teruskan juga walaupun tak menjadi.

Rahsia menjana pendapatan online....

Takda rahsia pun sebenarnya benda ni,sebab 8Share bersifat open kepada public..sapa nak buat silakan.Sapa rajin dapat banyak.boleh buat online income...dan ia boleh menjadi online income terbaik jika korang pandai menguruskannya....

Kat bawah ni adalah bukti cashout 8Share aku yang ke lima.Tak banyak mana pun,tapi okeylah.Boleh buat mengeteh sebulan ni...haha..

buat duit online mudah
buat duit online cara mudah

Kepada korang yang rasa nak turut serta menjana pendapatan online boleh daftar kat sini yer...Pendaftaran akaun 8Share.

Kalau masih tak faham boleh rujuk kat sini.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...