Cara Buat Duit Online Paling Mudah.

Cara Buat Duit Online

Aku rasa semua orang memang teringin nak tahu atau cuba nak buat duit dengan cara online kan.Ramai yang berjaya dan ramai juga yang terkandas di tengah jalan kerana gagal memahami atau gagal untuk mempelajari teknik sebenar untuk menjana pendapatan secara online.Bagi aku jika ada kemahuan yang kuat dan ada semangat untuk terus kedepan,tiada alasan sebenarnya untuk putus asa.Betul berkata-kata itu lebih mudah dari melaksanakannya.Tanpa keazaman yang kuat pastinya kita akan tersungkur dan mudah mengalah.Bukan nak cakap orang lain,aku pun macamtu juga.Dah bermacam-macam dibuat untuk menjana pendapatan secara online tapi hasilnya tidak seperti yang digambarkan.

Sebenarnya ada banyak cara untuk buat duit secara online ni,antaranya korang boleh buat blog,join program afiliate,buat perniagaan dropship dan macam-macam lagi.Semua ini tidak memerlukan modal yang besar.Dan ada antaranya yang hampir tiada modal langsung.Okeylah,straight to the point,aku sebenarnya nak kongsikan cara buat duit online paling mudah ni dari minggu lepas lagi.Tapi masa agak terhad  sebab ada perkara yang perlu diselesaikan dulu.Sebelum ni aku ada share tentang program 8share tapi masa tu aku tak dapat lagi cara yang betul untuk aku hasilkan pendapatan maksimum melalui program ni.Bagi 8share telah menyediakan satu platform yang untuk kita semua menghasilkan pendapatan secara online dengan cara yang paling mudah.Syaratnya pun mudah tidak terlampau staright seperti program-program yang lain.Kalau korang belum daftar boleh daftar dulu kat sini (join 8share).Selepas daftar korang dah boleh mula jana pendapatan secara online,walaupun hasilnya tak seberapa tapi jika dibuat dengan cara yang betul boleh lepas duit belanja selama sebulan.

Cara Buat Duit Online
contoh iklan yang diberi.

Okey dah daftar belum?kalau belum takpa ,aku tak paksa pun.Bagi yang dah daftar jom aku tunjukkan next step untuk capai pendapatan dengan 8share.Lupa nak explain apa itu 8share? 8share adalah satu syarikat pengiklanan online seperti Nuffnang dan google adsense.Cuma bezanya 8share ni,korang tak perlukan blog untuk join.Cuma syaratnya ada facebook atau twitter ataupun lain-lain platform online.Hanya ambil link iklan yang diberi dan share di facebook.
Pendekkan cerita selepas daftar dan terima iklan,cuba kongsikan bersama rakan-rakan korang di laman-laman sosial yang korang sertai.Bila kawan-kawan korang klik link tu.8share akan bagi rm0.20 per klik.Satu iklan cuma boleh maksimum 50 klik yang unik sahaja.Bermakna satu iklan 8share akan bagi maksimum rm10.

Cara Buat Duit Online
Hasil percubaan selama 2 minggu 

Cara Buat Duit Online
hampir kesemua iklan mencapai sasaran maksimum.Kongsi link dan jana pendapatan.
*jangan sesekali suruh kawan-kawan atau sahabat laman sosial korang untuk klik link korang.Biarkan mereka klik secara sukarela.

Selamat mencuba dan selamat menjana pendapatan secara online dengan 8share.Aku harap perkongsian cara buat duit online paling mudah ni dapat membantu.Kalau ada yang tak faham atau ada kesilapan sila bagi komen sikit....Al maklumlah kadang-kadang tersilap kita tak tahu kan....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...