Rahsia Rezeki Melimpah Ruah.

pintu rezeki

Assalamualaikum buat semua rakan-rakan.Semoga tahun baru 2016 akan memberi sinar baru buat rakan-rakan semua.Bila masuk saja tahun baru mesti masing-masing ada azam baru kan.Tahniah aku ucapkan kepada yang dalam diri mereka ada sebuah impian dan azam baru.
Namun jangan dilupa sebenarnya tahun baru kita umat islam adalah pada awal Muharam bukan pada bulan januari.Tapi tak salah pun jika nak buat azam sekarang.Takda sapa nak marah.Apa yang aku harapkan semoga impian dan matlamat anda untuk mencapai impian dan azam masing-masing akan tercapai.Inginkan Harta Yang Diberkati?

Apa kaitan azam tahun baru dengan Pintu rezeki?Ramai dikalangan kita sebenarnya azam mereka adalah berkaitan dengan rezeki.Betul tak?Contohnya azam nak jadi kaya,azam nak jadi jutawan baru,Azam nak pergi haji,azam nak kahwin.Itu semua adalah berkaitan dengan rezeki.

Ingin aku tekankan disini dalam mencari rezeki ada perkara-perkara yang perlu di ambil kira seperti halal dan haram.Jangan main langgar sahaja.Nanti buruk akibatnya.Dalam mencari rezeki biarlah dari sumber yang halal dan berkat.

Anda nak tau rahsia rezeki melimpah ruah?Ada ke yang tak mau rahsia ni.Mesti semua nak kan.Selain dari melakukan solat sunat Dhuha ada lagi rahsia menjemput Rezeki yang perlu anda lakukan.

Niatkan semua kerana ALLAH.Jika anda berminat nak tahu bagaimana Rahsia rezeki melimpah ruah.Dapatkan Ebook ini segera. Ketahui Amalan Orang Murah Rezeki! Klik Sini! 

Didalam ebook ini nanti anda akan di terangkan enam sebab kenapa rezeki anda menjadi sempit.Juga akan diberikan lima belas amalan yang boleh anda lakukan untuk menambahkan rezeki.Dan yang paling menarik anda juga akan diberikan lima petua untuk mendatangkan rezeki yang melimpah ruah di dalam kehidupan anda.

rahsia rezeki


Memang sangat berbaloi untuk anda dapatkan ebook Rahsia rezeki ini.Kerana anda juga akan didedahkan dengan 
  • Ayat serta surah di dalam al-quran yang boleh anda amalkan untuk membuka pintu rezeki
  • waktu-waktu yang mustajab untuk berdoa memohon keberkatan rezeki yang melimpah ruah
  • petua serta peraturan berniaga dalam islam yang kini ramai orang kurang ambil peduli
  • keajaiban bersedekah
  • kehebatan ayat 1000 dinar
  • rahsia bangun awal pagi
  • rahsia rezeki di dalam menunaikan haji dan umrah serta banyak lagi tips serta panduan yang menarik untuk anda amalkan.
Rahsia rezeki dalam islam sebenarnya mempunyai skop yang luas yang perlu kita pelajari.Bukan boleh main sembrono.Ada teknik dan cara yang telah ALLAH berikan pada kita untuk mendapatkannya.

Harganya sangat berpatutan dan sangat mampu milik.Mesti beli satu atau boleh dijadikan sebagai hadiah kepada rakan-rakan.Halalkah Rezeki Anda?

Walau apapun aku harapkan dan doakan semoga anda berjaya didunia dan akhirat.

Sekian.

Selamat menyambut tahun 2016 dengan penuh semangat yang membara.

JAMIAN BIN SARIF 
           (abg jay)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...