Komisen Pertama Dari Ashadee

Komisen Pertama Dari Ashadee

Akhirnya setelah mencuba beberapa kali dapat juga aku memperolehi komisen pertama dari Ashadee.Walaupun sedikit tapi aku berasa sangat-sangat bersyukur atas pencapaian ni..Bagi aku ini adalah satu kejayaan besar rasanya.Sebab apa aku kata begitu?Sebab  bukan mudah sebenarnya untuk mencapai jualan dalam program Affiliate Ashadee ni.

Kebanyakan yang join program Affiliate Ashadee ni terdiri dari blogger-blogger hebat yang sudah memperolehi jualan ribuan ringgit malahan ada yang telah mencapai ratusan ribu kot....Kalau nak dibandingkan dengan blogger picisan macam aku ni memang jauh panggang dari api ler.....tu yang kena dapatkan segera Panduan Asas Affiliate ni....kalau tidak memang ketinggalan aku.

Tapi takpa itu semua bukan alasan.Aku teruskan cubaan demi cubaan walaupun aku belum expert nak main Teknik Seo....Mungkin sebab aku belum baca Kitab Teknik Seo Merah Jambu atau lebih dikenali dengan nama Kitab Pink,hasil tulisan blogger hebat Malaysia yang suka makan cendol Banting Encik Titan.Nanti cukup modal aku beli kitab pink tu....

Dengar kabar ramai yang dah berjaya dengan Teknik SEO tersebut.Takpa aku buat dulu pelan-pelan walaupun dah semakin jauh ketinggalan sebenarnya...haha...

Program Affiliate Ashadee ni sebenarnya satu peluang besar buat para blogger menjana pendapatan secara online.Tak perlu modal.Hanya perlukan idea penulisan yang baik serta pandai gunakan teknik SEO.

Bila dah jadi baru la duit datang bergolek......Usaha tangga kejayaan.

Apa lagi nak cerita yer pasal Program Affiliate Ashadee ni? Walaupun jumlah yang aku dapat tu takla besar manapun....tapi ia sudah cukup untuk memberikan aku semangat untuk terus berada dalam dunia Affiliate..Sebelum ni aku suka join event-event percuma sekitar Kuala Lumpur.Tapi bila difikirkan balik dengan jarak dan masa baik aku buat benda lain...Tak pergi event pun takpa....tapi jika ada masa terluang aku gagahkan jua.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...