Bisnes Tudung Secara Sambilan


Bisnes Tudung Secara Sambilan
Sekarang memang ramai  yang buat bisnes tudung.Sama ada secara online mahupun offline.Wife aku pun tidak terkecuali.Dia memang minat sangat buat bisnes tudung sejak dari zaman dia bekerja lagi.Sekarang dah jadi suri rumah pun tetap jual tudung.

Bila dah ada regular customer memang mudah nak jual.Antara tudung yang wife aku jual adalah tudung bawal aidijuma yang tengah hot sekarang ni.Memang busy giler-giler nak layan customer.Sebab tudung aidujuma akan keluarkan design baru pada setiap minggu.Secara tak langsung aku pun turut terlibat.Merangkap driver.Boleh dikatakan setiap cawangan area lembah klang aku dah terjah.Dimana ada stokis aidijuma disitulah kami berada.

Untung jual tudung memang lumayan.Boleh la buat top up apa yang kurang.Buat bisnes tudung ni secara sambilan jer.Dari tak buat apa.Dapat juga duit tepi.

Selain dari tudung bawal Aidijuma,sekarang tengah hot Shawl Naelofar.Harga agak mahal kalau nak dibandingkan dengan Bawal aidijuma.Setiap kategori ada peminat nya yang tersendiri.

Sebagai peniaga perlu ambil peluang yang ada.Take advantage la.Ada yang minat bawal Aijuma dan ada juga yang minat shawl Naelofar.Macam shawl Naelofar nak tengok yang terkini mudah jer.Naelofa akan sentiasa pakai shawl yang terkini pada rancangan Meletop di astro maya hd setiap selasa pukul 10 malam.

Sekarang ni yang paling terkini tudung bawal satin Yuhanis.Yang ni wife aku tak follow.Tapi aku tengok permintaan pun banyak.

Siapa Yuhanis?

Yuhanis adalah watak yang dilakonkan oleh pelakon baru Mia Ahmad dalam drama Hati Perempuan di TV3.

pelakon hati perempuan
Bila drama dapat sambutan,Tudung yang dipakai turut dapat sambutan.Baik punya promosi kan.Baru aku tahu Mia Ahmad ni anak kepada pelakon Ahmad B.Cantik tak?

Tu belum masuk tudung Fareeda lagi.Kalau aku nak listingkan memang tak habis.Banyak sangat jenama-jenama tudung yang ada.

Last but not least aku nak kongsi satu Rahsia Bisnes Tudung.Tapi korang kena ikut cara yang aku bagi ni betul-betul.Maksud aku secara serius la.Jangan main-main.

Apa masalah pertama nak buat bisnes?

*Tak cukup modal
*Tak tahu bagaimana nak mula
*Takut tanggung rugi
*Tak pandai promosi
*Tak kenal lubuk tudung murah

Sebenarnya masalah-masalah yang aku senaraikan kat atas ni adalah masalah biasa.Dan aku sendiri pernah hadapi.Jadi kalau nak bisnes perlu berani mencuba.

Kalau korang betul-betul serius nak buat bisnes tudung.Aku sarankan beli Ebook Rahsia bisnes Tudung ni.Korang akan di ajar secara detail.Memang untung beli ebook ni.Panduan lengkap tersedia didalamnya.Korang cuma perlu praktikkan ilmu yang diberi.Inshaa ALLAH jadi.



Akhir kata selamat berniaga.Jangan putus asa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...