Antabax Active Deo Citrus Blast, Untuk Mandian Yang Menyegarkan

Antabax Active Deo Citrus Blast

Ceriakan diri anda untuk hari-hari yang penuh bersemangat dengan rangkaian sabun dan krim mandian Antabax Active Deo Citrus Blast.


Dengan gabungan aroma sitrus buah oren,lemon,limau nipis,limau mandarin,limau gedang dan yuzu yang eksotik,AntabaxActive Deo Citrus Blast memberikan pengalaman mandian yang amat menyegarkan,megembalikan semangat anda serta memberikan haruman segar dan ceria yang kekal sepanjang hari.

Dengan Antabax Active Deo Citrus Blast,anda dapat menikmati haruman sitrus yang boleh menghilangkan stres,dengan serum micro-moisture dan vitamin kulit agar sentiasa berbau segar dan lembab secara semulajadi untuk kulit lebih sihat dan licin.Sistem Derma Protect Antabax terbukti memberikan perlindungan 99.9% antibakteria selama 24 jam untuk ketenangan jiwa anda.

Antabax Active Deo Citrus Blast sesuai untuk mereka yang inginkan pengalaman mandian yang menyegarkan dan menenangkan serta jaminan perlindungan antibakteria sepanjang hari dan pelembapan yang melindungi kulit dan mencegah kulit kering.

Ia disahkan Halal dan boleh digunakan oleh pelanggan Muslim.

Mengapa anda patut mencuba krim mandian dengan haruman sitrus.

Menurut kajian baru-baru ini,haruman sitrus mampu melegakan,menenangkan serta mengurangkan kegelisahan.

Dalam satu kajian di Brazil,para peserta diminta menghidu satu daripada tiga jenis bau-bauan selama lima minit,kemudian menjalani ujian yang memberikan mereka tekanan sementara tanda-tanda vital mereka diukur.Tiga bau tersebut adalah minyak pati oren,minyak tea tree dan air.Peserta yang menghidu bau sitrus didapati kurang cemas sepanjang ujian dijalankan,dan kesan ini berterusan walaupun tamat sesi percubaan.

Menurut kajian Program Perubatan Integratif dan Pelengkap Mayo Clinic yang dijalankan berdasarkan penggunaan aromaterapi ke atas pesakit,aroma sitrus didapati berguna dalam membendung stres dan kebimbangan.

Cubalah Antabax Active Deo Citrus Blast hari ini dan manfaatkan kuasa kesegaran dan ketenangan haruman sitrus agar sentiasa tenang dan segar.

Rangkaian krim mandian Antabax Active Deo Citrus Blast dijual pada harga seperti berikut:-

» 250ml untuk RM6.20
» 650ml untuk RM14.50
» Sabun tangan 450ml untuk RM7.50
» Pek tiga ketul sabun untuk RM3.80

Untuk menjadi sebahagian daripada komuniti Antabax, ''Like'' Antabax di www.facebook.com/NewAntabax .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...