Makan Malam di Sri Tanjung - Restoran Ikan Bakar & Seafood

tempat makan sedap di Port Dickson

Masa aku pergi bercuti ke Port Dickson tempohari,Aku terpaksa menginap di Lukut.Jadi ni kira nak sambung cerita sikit pasal bab makan pulak.

Kesinambungan kisah semalam.Untuk pengetahuan korang,ini merupakan kali pertama aku bermalam di Lukut,Biasa kalau ke Port Dickson mesti menginap di kawasan pantai atau sewaktu dengannya.Sebab tu aku memang tak berapa tahu nak makan kat mana.So,aktiviti malam ni adalah,sesi pencarian tempat makan sedap di Lukut.Aku kalau bab makan ni tak kisah sangat sebenarnya.Apa yang penting bagi aku adalah janji perut aku kenyang.

Disebabkan malas nak cari,layan yang dekat dengan hotel je.Sri Tanjung - Restoran Ikan Bakar & Seafood menjadi pilihan kami semua.Aku rasa restoran ni yang paling sedap di lukut agaknya.Sebab penuh dengan pelanggan masa kitaorang datang.Kalau nak tau sedap atau tidak kena rasa dulu.

tempat makan murah di port dickson

Disebabkan nak senang order,aku terus order Pakej A dengan harga RM190 untuk 10 orang makan.Ok ke?Kiranya seorang RM19.

Bagi aku ok,sebab malam tu aku kira kitaorang lebih dari 10 orang termasuk kanak-kanak.Jadi sapa nak cari tempat makan murah di Lukut boleh datang ke Sri Tanjung - Restoran Ikan Bakar & Seafood.

Sebenarnya kalau betul-betul nak cari tempat makan sedap di Lukut memang ada.Tapi ambil masa sikit,Ini pun aku rasa kira boleh,sedap juga.Cuma service agak lambat sikit.Mungkin sebab pelanggan ramai agaknya.Fikir positif sudah.......

ketam tiga rasa
Ketam tiga rasa 2 ekor

siakap tiga rasa
Siakap tiga rasa,satu lagi masak Stim

daging masak merah
Daging masak merah X2

kailan ikan masin
Kailan Ikan Masin X2

tom yam campur
Tom yam campur X2

air tembikai
Air buah X2

fresh orange

pisang goreng cheese coklat
pisang goreng cheese coklat

Kalau nak makan pisang goreng cheese coklat pun ada kat sini.harganya pun tak mahal sangat RM4 sepinggan,aku order 2 pinggan.Inilah first time aku makan pisang goreng cheese..kesiankan.Walaupun banyak terjual di mana-mana sekarang ni,sebab aku tak berapa gemar dengan pisang goreng cheese ni kerana bila makan jadi muak.....so,sebab tulah aku tak beli...malam ni beli sebab atas permintaan anak-anak dan isteri.

Okey sapa yang berminat nak kesini,aku bagi direction sikit.Aku bagi dari Giant Lukut menghala ke Port Dickson....Lokasi Sri Tanjung - Restoran Ikan Bakar & Seafood akan  berada di sebelah kanan,jarak lebih kurang 5KM dari Giant.Restoran ni bersebelahan dengan Pusat Karaoke Family. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...