Shell FuelSave Challenge 2014

 Shell FuelSave Challenge 2014
Shell FuelSave Challenge 2014  hampir bermula,Aku merupakan pengguna tegar Petrol Shell sejak dari dulu lagi,boleh dikatakan kalau nak isi minyak mesti nak kena cari petrol station shell,selagi tak jumpa aku takkan isi minyak kecuali kalau dah kritikal baru aku guna brand lain.Itu pun isi ikut kadar penggunaan dan jarak yang diperlukan.Aku pun tak tau kenapa aku teruja sangat dengan petrol Shell ni,mungkin sebab kualiti minyak nya kot.

Pergi lebih jauh bersama shell.Jimat memang terasa berbanding brand petrol yang lain.Jadi disebabkan itu aku rasa baik korang masuk  Shell FuelSave Challenge 2014 ni.Korang boleh belajar banyak Tips penjimatan PETROL yang boleh digunakan sepanjang hidup,serta korang juga  berpeluang untuk memenangi banyak hadiah menarik yang bernilai  sehingga RM20,000 .
Pada tahun ini,Shell Malaysia telah menjadi tuan rumah bagi  Shell FuelSave Challenge  2014 kali ke 6 ini.Cabaran ini di anjurkan oleh Shell Malaysia Trading Sdn Bhd.Dalam cabaran ini para peserta diberi sebuah kereta dan minyak cukup-cukup untuk sampai ke destinasi yang hendak dituju.Jika peserta bijak mengamalkan tips penjimatan yang diberikan oleh Shell dengan penggunaan Shell FuelSave 95 tersebut ganjaran akan diberikan.Sebab Shell Petrol FuelSave95 memang direka untuk bertahan lebih lama ditangki.

Syarat-syarat untuk join Cabaran ini peserta mesti berumur antara 21 hingga 60 tahun,Dan mesti ada lesen memandu yang sah serta telah memandu selama 2 tahun.Dan ada lagi,mesti bebas dari sebarang pertuduhan  kesalahan lalu lintas.Kalau ada saman atau kes mahkamah tak boleh..Jadi kalau korang memenuhi syarat-syarat tu,boleh daftar disini www.shell.com.my/fschallenge untuk menyertai cabaran ini.
 Shell FuelSave Challenge 2014

Cabaran ini bertujuan untuk mendidik pengguna jalanraya  mengamalkan langkah-langkah penjimatan lebih-lebih lagi dengan penggunaan Shell FuelSave95 yang memang mengandungi bahan-bahan yang efektif bagi meningkatkan kualiti bahan api dan enjin serta dapat menjimatkan kos.

Dan pada tahun ini juga para peserta berpeluang untuk menambah pengetahuan mereka tentang penggunaan bahan api secara cekap dan efektif melalui satu lagi  pengalaman baru diluar cabaran memandu yang belum pernah dibuat sebelum ini oleh Shell,cabaran ini akan dibuat hanya secara dalam talian ia diberi nama  Shell FuelSave Journey.Peserta juga berpeluang untuk memenangi pelbagai jenis hadiah ekslusif serta ganjaran-ganjaran yang menarik.

Jadi kalau tak dapat join secara live,join secara online pun boleh.Jom daftar disini  www.shell.com.my.Mana tau ada rezeki,Belum cuba tak tau,Dah cuba menang pulak tu,Apalagi boleh kita kongsi-kongsi sikit kan...haha..gurau-gurau jer.. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...