Lebih Ganjaran dengan 8share.

8share satu nama yang mungkin tidak asing lagi buat para pengguna internet di Malaysia.Program 8share telah banyak membantu ramai orang untuk manjana pendapatan melalui online.Saya Join beberapa bulan yang lepas,tu pun sebab saya tengok kenapa ramai sangat yang join.Jadi apa salahnya kalau saya cuba.Bukan rugi apapun benda percuma.Dan lagi satu bukan susah pun nak buat kerja ni.Kita cuma perlu kongsikan iklan-iklan yang diberi kat laman sosial seperti facebook,twitter dan email.Kalau korang kreatif boleh cuba promosi cara lain.Dan cara nak daftar pun tak susah mana pun .Kalau ada sapa-sapa yang nak join boleh klik banner kat bawah ni.Kemudian ikut arahan yang diberikan.Saya tak reti sangat nak buat instruction.Takut salah step.baik korang klik jer banner kat bawah ni lagi senang kot.


 buat duit dengan 8share

Lepas daftar,Tunggu iklan-iklan yang diberi keluar di page.Kalau bernasib baik banyak iklan yang 8share bagi.Bila dah dapat iklan tu pandai-pandai la nak share kat mana.Untuk satu klik 8share bayar RM0.20 sen.Cuba bayangkan kalau banyak klik yang korang terima.Untuk pembayaran pula.Min RM50 baru boleh Withdraw.Pembayaran biasanya 8share akan terus transfer ke akaun bank.Untuk yang ni korang kena update no akaun bank dengan bank apa .Duit masuk pada setiap 15haribulan.Ingat yer buka auto withdraw,kena buat secara manual.Actually saya pun baru nak withdraw.Semalam baru dapat email Payment Advice dari HSBC beritahu yang 8share dah transfer duit kat akaun saya.Walaupun tak banyak tapi Alhamdulillah.Saya pun buat sambil-sambil jer.bila ada masa baru saya buat.Kalau korang nak dapat banyak ,kena rajin-rajin share iklan korang nanti.Tak percaya boleh dapat banyak !!cuba search kat google guna keyword Bukti bayaran 8share .Selamat mencuba.



 buat duit dengan 8share
Bukti pembayaran 8share.
Lebih Ganjaran dengan 8share
Lebih Ganjaran dengan 8share
Youthsay adalah nama lama bagi 8share.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...