Hotel Apartment Murah dan cantik di Kuala Terengganu.

sumai hotel apartment

In shaa ALLAH esok 20 disember 2013 saya bersama 9 rakan blooggersdotcom  yang lain akan ke Terengganu untuk membuat review Hotel Apartment Sumai di Kuala Terengganu.Perjalanan, penginapan serta makan dan minum kami di taja sepenuhnya oleh Sumai Hotel.Kami akan berada disana selama 3 hari 2 malam.
sumai hotel apartment


Sebenarnya saya memang belum pernah sampai ke Terengganu lagi sebelum ini,kesian betul kan.!!Alhamdulillah dapat juga saya kesana,dengar cerita Terengganu banyak tempat-tempat menarik untuk dikunjungi disana.In shaa ALLAH ,selepas membaca jadual yang telah di berikan oleh pihak Sumai Hotel kepada kami ,mereka akan membawa kami untuk melihat tempat-tempat menarik di sekitar Kuala Terengganu.Dan apa yang membuatkan lagi menarik, saya lihat kemudahan penginapan yang disediakan juga sangat-sangat menarik.Mari kita survey kemudahan penginapan yang disediakan oleh pihak Sumai Hotel untuk para pengunjungnya.

sumai hotel apartment
Superior Apartment

sumai hotel apartment
Deluxe Apartment

sumai hotel apartment
Standard Apartment

sumai hotel apartment
Studio Room

sumai hotel apartment
Suite Room

sumai hotel apartment
Suite Apartment

Penginapan yang disediakan memang menarik nantikan update terkini dari saya.Saya akan kongsikan pengalaman menarik saya dan team blooggerdotcom tentang Sumai Hotel dan Kawasan sekitar Kuala Terengganu nanti.
Stay tune Yer.
Saya juga akan update di Facebook boleh add saya sebagai friend anda.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...