Datuk Siti Nurhaliza bantu mangsa banjir.

Datuk Siti Nurhaliza antara artis yang turut serta membantu mangsa banjir di Pahang.Sebagai anak jati Pahang Datuk Siti Nurhaliza sama-sama merasai keperitan dan kesusahan yang di hadapi oleh mangsa banjir.Sebenarnya ramai lagi artis yang terlibat dalam program membantu mangsa-mangsa banjir di Pahang ni.Tahniah saya ucapkan kepada semua yang begitu mengambil berat dan membantu sesama rakyat Malaysia.
Saya doakan semoga banjir cepat surut dan mereka boleh menjalani kehidupan seperti biasa.Dan satu yang saya harapkan ,supaya jangan ada pihak yang ingin mengambil kesempatan ke atas kejadian yang berlaku seperti contoh menggunakan alasan untuk mengumpul dana atas nama kebajikan untuk membantu mangsa-mangsa banjir ni.Tapi duit entah kemana.Harapan saya supaya mereka jujur dalam membuat sesuatu.




Moga lepas ni ramai lagi artis-artis dan orang-orang kenamaan lain  serta orang ramai yang turut turun padang  membantu mangsa-mangsa banjir di Pahang ini. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...