Event Percuma

Sepanjang saya menceburkan diri dalam bidang blogger ni,walaupun secara sambilan saya amat enjoy dengan setiap event yang saya hadiri.Terus terang saya katakan ,sebenarnya banyak perkara lagi yang perlu saya pelajari  tentang arena blogging.Atau dalam bahasa mudah saya ni macam baby yang baru dilahirkan ,banyak step yang perlu dipelajari.Untuk mencari pengalaman sebenar, saya mula mencari langkah pendekatan dengan menyertai team blooggersdotcom yang diketuai oleh Mrjocko.Beliau banyak membantu saya tentang bagaimana jika ingin berjaya dalam bidang blogger.pahit maung harus ditempuh dengan tabah.bukan senang nak senang.dan bukan susah juga kalau nak susah.Betul tak?

Saya mula menyertai event-event yang diadakan disekitar K.L.atas jemputan Mrjocko dan blooggersdotcom.
Kebanyakan event yang saya hadiri adalah tidak berbayar atau dengan kata lain event percuma.Tapi itu bukan faktor utama ,apa yang penting saya dapat belajar sesuatu semasa event diadakan dan saya dapat bertemu dengan rakan-rakan blogger yang lain.Nampaknya mereka semua amat friendly dan tak kedekut ilmu.
Bagi saya setiap event yang saya hadiri memberi nilai tersendiri,walaupun event percuma adalah amat berbaloi bagi saya,kerana saya berpeluang untuk mendapat goddies bag yang diberi oleh company yang menganjurkan event.kadang-kadang nilai untuk goddies bag tu pun bernilai ratusan ringgit ,bergantung pada company apa yang menganjurkan event.Semasa menghadiri event  Freeport A'Famosa Outlet Village bersama Media. di Casa del Rio,Melaka.Al-hamdulillah saya dan setiap tetamu yang hadir telah mendapat penginapan percuma dua hari satu malam di A'Famosa Resort,Melaka berserta dengan package theme park yang bernilai RM500 lebih.

A'Famosa Resort

Dan selang sehari selepas itu saya menghadirkan diri ke event Ninetology di Grand Ball room Empire Hotel ,Subang.Semasa tiba saya terus mendaftarkan diri dikaunter seperti biasa dan mereka memberikan sekeping kad untuk diisi detail untuk mendapatkan voucher dan seterusnya untuk  melayakkan diri bagi mendapatkan cabutan bertuah.


handphone ninetology

Brother Sohoque suruh saya ambik gambar ni.dia kata kalau dapat lucky draw ada bukti...haha



Nampaknya memang masin mulut brother sohoque ,selepas kad dia dipanggil untuk pemenang Handphone terbaru ninetology  U9 R1,nama saya pula yang di panggil selepas itu.AL-Hamdulillah,rezeki ALLAH bagi.
Handphone bernilai lebih kurang RM799 .

handphone ninetology
hanphone ninetology
hanphone ninetology

Itu sebab saya kata walaupun event percuma ,tapi peluang amat besar untuk mendapat sesuatu semasa event.Bukan itu saja makan minum semua ada.Memang best la ..saya sangat enjoy..thanks to mrjocko.com.Tanpa beliau saya mungkin tak merasa  pengalaman ni semua.Sebenarnya saya datang event untuk dapatkan info-info untuk update post entry saya di blog.Tapi rezeki lain yang datang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...