ASTRO NAIK HARGA Disebabkan pengurangan subsidi gula.



Hari ni saya menerima sepucuk surat cinta dari pihak ASTRO tentang  peningkatan perkhidmatan.ASTRO menambah lagi beberapa pakej untuk para pelanggannya.
http://www.jaymiee.com/



Dan dalam masa yang sama pihak ASTRO menghantar notis tentang kenaikan harga pakej sedia ada yang saya ambil dari RM70.90 kepada RM72.90 peningkatan sebanyak 2.82%.Bermula 24 nov 2013.Berikutan pengurangan subsidi gula  .just joke.

http://www.jaymiee.com/

Pakej yang saya ambil fmly+mustika+HD.

Nak ke tak nak kena guna ler ASTRO ni.hmmm…

Dah xda pilihan .Untuk pakej-pakej yang lain itu saya tak pasti.


Bagimana dengan ANDA?


Naik juga ker? 


ASTRO bagi saya memang perlu sebab kalau nak guna antenna biasa jangan harap nak dapat gambar clear.kelabu asap dibuatnya.

Tengah cuba –cuba  survey pakej NJOI ok ke?sapa yang dah guna.boleh bagi info.


Ataupun ada yang lain selain dari ASTRO DAN NJOI.Almaklumla saya ni bab-bab ni memang malas nak ambik port.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...