Love U Mr Arrogant

Drama Love U Mr Arrogant  yang agak popular sekarang ni .nampaknya saya pun tak pernah terlepas dari menonton drama ni ,jika berkesempatan.Bagi saya drama ni agak santai untuk di tonton mempunyai jalan cerita yang menarik.
Tak terlalu stress untuk di tonton.

Antara Watak yang saya paling suka adalah watak Zara Zya.
Lakonannya cukup bersahaja dan sempoi.


Lelaki paling Ego tetapi penyayang.Watak ni bagi saya memang sangat-sangat sesuai untuk Azli Khairi ni sebab gaya dia pun dah memang macam orang sombong.Watak nya cukup berjaya.


Manakala watak yang paling saya tak suka adalah watak Norish Karman sebagai Datin Mariam dan Zafrina kakak kepada Zafriel Irham.cukup meluatkan hati . bila tengok perangai mereka berdua ni.memang mantop.

Love U lah Para Pelakon Love U Mr Arrogant.Dan kepada peminat drama bersiri ni Selamat Menonton Sehingga ke episode yang terakhir.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...