MAKANAN WAJIB BAWA SEMASA TRAVEL

MAKANAN WAJIB BAWA SEMASA TRAVEL

Berita baik buat semua kaki Travel.

Mychef dengan bangganya memperkenalkan produk baru yang mesra travel,pek kalis air dan sesuai untuk dibawa ke seluruh dunia.Jika sebelum ini Mychef di kenali dengan mengeluarkan produk frozen food.Namun kini Mychef telah menukar strategi pemasaran sekaligus menukar keseluruhan Produk keluarannya.

Kali ini Mychef akan mensasarkan ke golongan kaki Travel,kaki panjat gunung dan juga golongan pekerja yang sibuk.Segmen kali ini Abang Jay nak sembang pasal Travel.Pasal selepas di cuba dan di rasa.Memang sangat sedap.Ops lupa nak inform,Mychef buat masa ini cuma mengeluarkan tiga jenis sku sahaja.

Antaranya Nasi Biryani Ayam,Nasi Biryani Kambing dan Nasi Arab Ayam Kabsah.Akan datang pihak Mychef akan mengeluarkan lebih banyak lagi menu-menu yang menarik untuk anda semua.Nampaknya Pengeluaran pengenalan pada hujung bulan september 2017 yang lepas telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan dan habis dalam masa seminggu sahaja.

Tidak dapat di nafikan bahawa Mychef telah membuat keputusan yang betul pada saat yang betul.Sebab sekarang ni kat Malaysia memang ramai individu yang gemar pergi travel.Industri pelancongan sangat menggalakkan.

JIka ada kaki Travel yang membaca segmen ni dan ada perancangan nak pergi melancong tak lama lagi.Mychef adalah makanan wajib bawa semasa travel pada pilihan no 1.

Anda boleh dapatkan Mychef di Page Mychef  


Sekarang tengah ada PROMOSI sehingga 50% - cepat-cepat beli lagi banyak lagi murah.

makanan wajib bawa semasa travel

Jangan lupa semasa melancong tu nanti ambik gambar sikit dengan produk Mychef.

Abang Jay ucapkan selamat melancong buat semua.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...