Pendapatan Google Adsense pertama.

Pendapatan Google Adsense

Setelah menunggu beberapa tahun akhir tercapai juga hajat aku untuk mencapai pendapatan google adsense aku yang pertama sebanyak USD102.05 hari ini.Kalau ditukar ke ringgit malaysia dah boleh dapat RM400 lebih tu sekarang.Alhamdulillah lepas buat belanja anak-anak makan aiskrim kan.

Untuk membuat pengeluaran atau mencair wang pendapatan google adsense paling minima perlu ada USD100.Jika kurang perlu tunggu dulu.Sekarang aku tengah tunggu proses yang kedua iaitu membuat pengeluaran pula.Untuk proses pengeluaran google adsense ada 3 cara.Boleh guna cek,wire transfer (transfer ke akaun bank tempatan) dan western union.
adsense

Aku cuba guna wire transfer harap-harap berhasil.Google Adsense akan membuat pembayaran pada 23 haribulan setiap bulan.Proses akan dilakukan pada 21 haribulan.So,aku perlu tunggu 23 haribulan untuk tahu samaada berhasil atau tidak.Nanti aku akan update ulasan lanjut di blog ni.

Sebagai seorang blogger picisan macam aku ni USD100 tu dah cukup besar sangat tu,kalau nak dibandingkan dengan blogger-blogger hebat diluar sana yang telah mencapai pendapatan adsense ribuan USD secara bulanan.Memang tak tersaing la aku.hu hu...asyik terhu hu je la.Banyak perkara perlu di korbankan untuk berjaya macam blogger-blogger hebat seperti Ahmad Faizal (En.Titan dan yang lain-lain)

Tapi jika ada yang berminat nak tahu macamana nak hasilkan pendapat google adsense korang boleh cuba sendiri.Aku nak bagi ilmu pun,ilmu tak berapa nak cukup.Jadi sekiranya berminat korang boleh dapatkan ebook Rahsia menjana wang tanpa modal dengan Goole Adsense.



Okey jangan lupa dapatkan ebook ni tau.Banyak manfaat dan ilmu yang boleh korang perolehi dengannya.Sehingga berjumpa lagi.

Sekian.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...