Kelebihan Guna Plan Prepaid Data XOX.

xox simkad

Kelebihan Guna Plan Prepaid Data XOX- Berita baik buat pengguna internet di Malaysia.Terutamanya mereka yang guna Plan Data.XOX telah memperkenalkan produk terbarunya XOX prepaid plan data dengan harga yang rendah untuk penggunaan Quota yang tinggi.

Best ke best?Mestilah bestkan.Bayar murah untuk dapatkan data yang banyak.Kalau ada yang tak tahu apa itu XOX.Meh aku explain sikit.

XOX adalah sebuah jenama kepada pelan dan perkhidmatan telekomunikasi mudah alih yang di kendalikan oleh syarikat One XOX Sdn Bhd.


One XOX Sdn Bhd merupakan anak syarikat XOX Com Berhad yang telah beroperasi sejak 2005 sebagai Pengendali Rangkaian Mudah Alih Maya (MVNO) dan telah tersenarai di dalam KLSE pada pertengahan 2011.

OneXOX menghubungkan panggilan ke seluruh Malaysia dengan kadar rendah yang fleksibel.

Liputan rangkaian XOX adalah dengan kerjasama Celcom.Oleh sebab itu,XOX mempunyai liputan yang meluas di seluruh negara.

Lebih kurang macam tu lah ceritanya.

Dah faham kan apa itu XOX?Sama je macam telco yang lain.Cuma XOX lebih jimat banyak.

Back to cerita asal tadi.Pelan yang baru diperkenalkan ni adalah satu tawaran yang sangat menarik, ini kerana ia memberikan high-speed pelan data tanpa menurunkan kelajuan asal.Untuk pelanggan baru XOX prepaid korang akan dapat 28 bulan tempoh pengaktifan dan line akan tetap aktif walaupun tanpa top-up selama lebih 2 tahun.

Wah,untung betul ni.Rasa macam nak convert sekarang je kan.Okey itu untuk panggilan.Yang ini pulak offer untuk Pelan XOX Prepaid Data.

Untuk tempah sah selama sebulan.

Pelan Data 1 - Dengan RM28 anda boleh dapat 1.5GB Pelan data.

Pelan Data 2 - Dengan RM48 (sebelum ini RM68) boleh dapat 3GB Pelan Data.

Pelan Data 3 - Dengan RM58 ( sebelum ini RM98) anda akan mendapat 4GB Pelan Data.

Nampak tak?Kelebihan Guna Plan Prepaid Data XOX.Kalau korang nak try apa salahnya.Nampak macam sangat berbaloi.Aku pun dah lama tak pakai pelan data.Pelan data terakhir yang aku guna pelan data maxis.Lepas aku pecat pelan data tu.Sampai sekarang aku tak guna pelan data.

Aku just guna Wifi je.Kat rumah.Lebih jimat dan menguntungkan haha....Sebab working area kebanyakannya kat rumah dengan pejabat.Dua-dua tempat ada wifi.So,lebih ekonomi la kan.

Kalau ada sapa-sapa yang tengah mencari pelan data termurah dan terlaju boleh cuba pelan data XOX.Kalau ok alhamdulillah.Kalau worst jangan salah kan aku.......

Pada aku ikut keadaan poket masing-masing.

Kalau mampu apa salahnya ambik pelan data yang laju dan mahal.Duit korang bukan duit aku.

So,selamat melanggan XOX kepada yang berminat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...