Program Bantuan Masuk Sekolah Ahli TAWAS

Program Bantuan Masuk Sekolah Ahli TAWAS

Program Bantuan Masuk Sekolah Ahli TAWAS untuk kelahiran tahun 2008 - Program ni hanya untuk anak Selangor yang lahir pada tahun 2008 dan sudah pun mendaftar dengan TAWAS.So kepada yang tak daftar tu memang la tak dapat.Ramai juga yang tanya kat aku.Kenapa anak dia tak dapat.

Dah ko tak daftar macamana nak dapatkan.Ada juga yang cakap kat aku,ko layak ke dapat bantuan tu.Aku cakap Program Bantuan Masuk Sekolah Ahli TAWAS ni diberi kepada semua ahli TAWAS yang berdaftar dan lahir pada tahun 2008.Dia bukan kira layak atau tidak.

Program ni adalah salah satu usaha Kerajaan Negeri Selangor untuk meringankan beban rakyat.Walaupun cuma RM50 tapi kira syukur alhamdulillah rezeki ALLAH bagi.Nanti bulan Januari,dapat lagi RM100 dari Kerajaan Pusat.Rezeki jangan di tolak dan musuh jangan dicari.

Bagi yang tak tahu apa itu TAWAS boleh rujuk kat sini [maklumat tawas]

Program Bantuan Masuk Sekolah Ahli TAWAS

Program Bantuan Masuk Sekolah Ahli TAWAS ni diadakan di Giant Banting pada hari ahad 9 Nov 2014 yang lepas dari pukul 10 pagi hingga pukul 3 petang.Voucher bernilai RM50 diberikan kepada setiap ahli TAWAS.

Jadi sekiranya berbelanja lebih kena la tambah duit sendiri.Dapat jugak baju dengan kain.Untuk keperluan yang lain tengah bulan 12 nanti baru beli.Excited sangat anak aku yang nombor 2 ni nak masuk sekolah.

Program Bantuan Masuk Sekolah Ahli TAWAS

Masa sampai kat Giant hujan lebat,Aku pulak tengah demam,So,aku duduk dalam kereta jer.Wife aku dengan anak jer yang pergi beli barang.Aku jaga anak aku ni kat dalam kereta.Sambil jaga,sambil tidur.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...