Apa itu WhoHAA? Kumpul point dan Tebus

CARA DAFTAR WHOHAA

Mungkin ramai yang dah tahu apa itu WhoHAA!com.Dan mungking ramai juga yang masih belu tahu.Kepada yang dah tahu sila abaikan.Ruangan ini hanya untuk yang belum tahu jer dan untuk yang dah tahu tapi belum buka akaun WhoHAA lagi.

WhoHAA merupakan satu portal untuk members yang dah berdaftar mengumpul point.Mesti ada yang tanya,kumpul point nak buat apa?

Haa,banyak benda yang korang boleh tebus bila point WhoHAA dah banyak.Apa benda yang kita boleh tebus dengan point-point tu nanti?

Itu kita borak kemudian.

Sekarang kita sembang dulu macam mana nak daftar.Okey korang boleh daftar secara percuma tanpa sebarang bayaran disini ------} Daftar WhoHAA

Apa nak buat bila dah daftar WhoHAA?

Lepas dah daftar korang akan terima email pengaktifan akaun.lepas aktifkan email tersebut cuba masuk ke ruang login.

Cari bahagian earn point.Kat situ nanti ada beberapa iklan  yang perlu korang selesaikan.Biasanya korang hanya perlu baca iklan yang diberi dan jawab soalan ringkas,kemudian klik link yang diberi.

Itu jer,senang bukan?

Bagi aku ia sangat senang,tak sampai beberapa minit dah siap.Kemudian boleh pergi ke bahagian my account untuk periksa berapa point korang dah kumpul.

kalau nak banyak korang kena ajak kawan-kawan joint program WhoHAA ni....point untuk seorang korang akan dapat 100 point.

Lagi ramai korang bawa masuk lagi banyak point yang dapat

Contoh iklan 
CARA JAWAB SUYVEY DI WHOHAA
CARA JAWAB SURVEY WHOHAA
============================================
~INFO TERKINI~
============================================

Masa untuk tebus point WhoHAA.

Bila point dah banyak korang boleh ke bahagian redeem.Kat situ ada macam-macam kupon dan voucer yang korang boleh tebus.Kalau nak dapat banyak kena rajin jawab survey iklan dan ajak kawan joint ramai.ramai.


CARA TEBUS POINT WHOHAA
CARA TEBUS POINT WHOHAA

Sebenarnya ada banyak lagi yang korang boleh tebus dengan point yang terkumpul tu.Ni baru sebahagian.

Best tak?Pada aku memang sempoi WhoHAA ni.Rugi sapa yang tak joint lagi.Memang sangat-sangat rugi.Jadi kalau rasa rugi baik Daftar terus kat sini Daftar WhoHAA.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...