Wira Malam Original vs Wira Malam Tiruan


Wira Malam Original
Wira Malam Original vs Wira Malam Tiruan | Berita baik untuk pengguna dan pelanggan tetap Produk Wira Malam keluaran syarikat Legacy Secret Sdn Bhd.Kalau sebelum ni mungkin ada yang terbeli tanpa sengaja produk tiruan Wira Malam ni.Sebab aku rasa benda-benda macam ni memang tak mustahil berlaku.Ramai orang yang akan mengambil kesempatan dengan membuat dan menjual produk wira malam tiruan di atas kehangatan dan kelarisan produk  ini.

Semuanya berlaku disebabkan inginmeraih untung semata-mata.Jadi kita sebagai pengguna seharusnya mengambil langkah yang bijak dengan membeli hanya yang original.Bagaimana ingin mengenalpasti produk wira malam yang original dan produk-produk keluaran Legacy Secret  yang lain.
Wira Malam Original

Legacy Secret telah mengambil langkah keselamatan dengan menggunakan kod hologram disetiap botol untuk memastikan pembeli serta pengguna membeli hanya yang original.Ikuti langkah seterusnya bagaimana cara untuk membuat pengesahan produk menggunakan label dan logo hologram.
Wira Malam Original
Wira Malam Original
Anda boleh rasa dengan menggunakan jari pada label seperti gambar di atas.Label tersebut menggunakan ciri percetakan dakwat timbul.Jadi kalau  sentuh dengan hujung jari takda rasa apa.Confirm tak original.

Wira Malam Original
Wira Malam Original
Ciri-ciri yang kedua Cuba sengetkan sedikit pada kedudukan 15 darjah atau terbalikkan label untuk melihat imej tersembunyi pada label.Jika ada nampak huruf LS seperti gambarajah di atas itu adalah produk wira malam original ataupun harum malam original.

Wira Malam Original
Wira Malam Original
Wira Malam Original
Pengesahan ketiga anda boleh menggunakan kod QR dan imbas menggunakan smartphone.Buat seperti gambar di atas.Jika original kod tersebut akan terus ke paparan kenyataan produk .Pastikan smartphone anda ada sambungan internet.Untuk pengetahuan anda,satu QR kod hanya boleh di scan sebanyak lima kali sahaja.

Jika melebihi had,no telefon syarikat akan keluar di skrin smartphone.Sila hubungi no tersebut untuk pengesahan.Aku harap ketiga-tiga cara diatas dapat membantu anda untuk mengenalpasti produk keluaran Legacy Secret yang original.Okey tadi kita cerita tentang logo hologram dan label.Yang terakhir ni aku nak bagi tau sikit tentang ciri-ciri yang lain.

Aku harap gambar kat bawah dapat membantu .Pastikan beli hanya yang original sahaja.Kalau beli wira malam ataupun harum malam yang tiruan takut ia akan memberi kesan buruk pada tubuh badan kita nanti.Kesihatan anda tanggungjawab anda.

Wira Malam Original

Dah cerita bagaimana untuk mengetahui yang mana Harum Malam tiruan dan yang mana harum malam original serta yang mana wira malam tiruan dan yang mana wira malam original.Disebabkan aku bukan pengguna harum malam,jadi disini aku cuma boleh kongsi kebaikan wira malam sahaja.

Nak tau kebaikan harum malam cuba tanya pengguna wanita.
Banyak kebaikan wira malam ni.Antara fungsi wira malam yang aku tahu:
  • Mengoptimalkan fungsi testosterone
  • Membantu mereka yang mengalami masalah libido yang rendah (cuba google maksud libido)
  • Melancarkan peredaran darah
  • Meningkatkan kualiti ereksi dan tahan lama dengan cara melebarkan pembuluh darah
  • Tidak menyebabkan jantung berdebar
  • Meningkat pengeluaran androgen (hormon seksual lelaki)
  • Memperbaiki jumlah sperma lelaki
  • Membantu menyihatkan tubuh jika diamalkan setiap hari.
Dah habis cerita tentang ciri-ciri keselamatan yang baru dan kebaikan produk keluaran Legacy Secret ni.Jadi mari kita rehat sebentar bersama Wira malam.

Wira Malam Original
Wira Malam Original

Untuk maklumat lanjut sila ke page legacy secret https://www.facebook.com/LegacySecretTrading
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...