Plan Perancangan 2014 .

Bersama Big Bos,Deenia Kwong

Seperti biasa setiap kali awal tahun Agensi/Group dimana tempat saya mencari rezeki dalam  industri unit trust / unit amanah pasti akan membuat plan perancangan 2014 ataupun kick start 2014 dan memberi penghargaan atau reward kepada mereka yang berjaya mencapai sasaran sales pada tahun 2013 yang lepas untuk perunding-perunding unit amanah dibawah kendaliannya.Alhamdulillah saya terpilih lagi pada tahun ini untuk menerima penghargaan tersebut.Saya berjaya mencapai sasaran sales sebanyak RM1.1 JUTA selama setahun.Tahun 2013 sales saya kurang sedikit dari tahun 2012.Dengan pencapaian tersebut ,saya hanya mampu untuk pergi ke Ho Chi Min ,Vietnam untuk trip pelancongan.Target saya nak ke Korea.Tapi tak dapat.Tapi kira ok,sebab Ho Chi Min pun  saya masih belum pernah kesana.Boleh shopping sakan nanti kat sana.

My Target

Dan pada tahun 2014 ,cabaran yang saya nampak dalam industri unit amanah lebih mencabar dari tahun sebelum-sebelumnya.Saya kena kerja lebih kuat untuk mencapai sasaran saya sebanyak RM2 juta.Doakan saya yer.Target saya ,saya nak ke Perth,Australia.In shaa ALLAH dengan sokongan yang padu dari keluarga dan rakan-rakan saya percaya yang saya mampu melakukan yang terbaik untuk diri saya.
So,jika ada dikalangan pembaca blog jaymiee.com yang nak turut serta dengan saya dalam membina kerjaya secara santai ni dan dapat melancong ke negara-negara luar,boleh jumpa saya.Kerjaya ni boleh dibuat secara part time.Bukan apa,dengan keadaan ekonomi yang semakin meningkat dan dengan kenaikan harga barang yang tak pernah turun,saya rasa setiap orang perlu ada 2 kerja atau lebih untuk menampung kos sarahidup.

Tahniah buat semua yang berjaya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...