Makan ais krim percuma!!

Makan ais krim percuma!!

Rasa macam terliur tak tengok ais krim ni???


Sapa yang tak terliur aku rasa dia ada masalah mata...haha....Sebenarnya aku tengah nak cari sapa yang boleh sponsor aku makan ais percuma esok.Itu pun kalau ada yang sudi.Kalau korang nak tau sebenarnya aku ni bukan suka sangat makan ais krim pun.Tapi entah kenapa sejak akhir-akhir ni aku tak boleh nampak ais krim....Kalau nampak mesti nak beli.

Tapi kalau dapat makan ais krim percuma lagi best kan.Sapa la yang sudi nak belanja aku ni.hohoho....

Dalam banyak-banyak ais krim.Tiba-tiba aku ternampak iklan ais krim F&N Meadow Gold.Rasa macam sedap sangat.pergghhhh....Kalau dapat sekarang mesti best kan.

ais krim meadow gold

Nak kata Meadow Gold keluarkan produk baru macam dah lama.Tapi apa yang penting aku baru nampak ais krim ni.Walaupun dah keluar 2 atau 3 bulan bagi aku ia masih fresh lagi.

Ok aku nak story sikit pasal ais krim Meadow Gold ni.Ini berdasarkan dari hasil pemantauan aku kat website Meadow Gold tu sendiri.Sebab aku ni jenis yang suka cari maklumat dulu sebelum membeli.

Ais krim keluaran F&N Meadow Gold ni ada empat perisa.

Meadow Gold Heavenly Macadamia - Rasa dari syurga katanya.Campuran kacang panggang Macadamia dengan susu vanila.Memang kalau dapat tak toleh kiri kanan aku ni.

Meadow Gold Bold Chocolate - Sarat dengan gula-gula coklat yang enak berkrim bila masuk ke dalam mulut.Awesome sangat.

Meadow Gold Delectable Caramel Pecan - Perisa Karamel Vanila yang sangat teruja bila nak masuk ke dalam mulut...agaknya la....

Meadow Gold Lush Red Velvet - Untuk peminat Red Velvet mungkin ini pilihan korang.Aku tak minat dengan yang ini.Tapi kalau ada orang nak belanja aku ok jer.

Ambik ko,Ada perasa.Harga tak mahal sangat kot.Rasanya kalau tak silap RM21.90 satu untuk 750ML.Ada bran geng.Sebab tu aku minta belanja.Hujung-hujung bulan ni poket pun dah mula menipis.Tapi aku rasa memang berbaloi kalau beli.Bak kata pepatah jawa...Alah membeli menang memakainya.Tapi macam tak sesuai je pepatah tu.Pandai-pandai korang lah nak cari pepatah yang mana pun.

Perasa yang ada semuanya menawan kalbu.Pilih ikut selera dan mood masing-masing.Kalau rasa nak beli ke empat-empat perasa tu lagi ok boleh menikmati semuanya dengan cool sekali.Sesiapa yang suka nak bagi makan ais krim percuma kat aku tu...hello-hello la yer.

Makan ais krim percuma!! Sapa yang tak nak kan.Dah la percuma.Sedap pulak tu...takpe angan-angan je dulu.

Apa yang kita fikir inshaa Allah itu yang kita akan dapat...ni Pesanan Mentor aku ni Dr Azizan Osman.Kebanyakannya memang aku dapat al-hamdulillah.Cuma cepat dengan lambat je lah.Oleh sebab tu kena fikir yang baik-baik,fikir yang positif sahaja.Elakkan berfikiran negatif.

Fikir positif insha Allah jiwa akan turut positif dan fikiran akan jadi lebih tenang.Bila dah tenang banyak perkara-perkara yang baik akan datang.Tak percaya!!!Cubalah buat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...