Buat Duit Dengan Affiliate Jvzoo.

logo jvzoo

Apa benda jvzoo ni? Itulah soalan pertama yang keluar dari kotak fikiran aku pada kali pertama aku nampak website jvzoo ni.Ingatkan Zoo,tapi bila aku cuba selongkar takda pula haiwan-haiwan kat dalam ni.

Cari punya cari rupanya Jvzoo ni sebuah platform perniagaan affiliate luar negara yang menggunakan matawang usd.


Fungsi sama macam ashadee.com dapat komisen jualan ebook.Cuma ashadee banyak berlegar di Malaysia kalau tak silap.Mula-mula rasa macam boleh ke aku join ni.Sedangkan kat Ashadee.com pun aku baru dapat buat 1 sale.Ni nak buat yang international pulak.

Ahh!!! persetankan itu semua."I will do it"

Mana aku jumpa Affiliate Jvzoo ni? aku tanya dan aku jawab ok....haha..Sebenarnya aku jumpa kat laman sosial facebook.Ada la mamat tu asyik promote pasal cara nak buat income usd.Aku pun gatal tangan suruh dia pm.Bila dia pm tu yang ingat kenapa dia pm kat aku pasal zoo pulak ni....gelak sorang-sorang aku.Korang kalau tak nak gelak pun takpe.

Bila aku baca betul-betul nampak macam menarik.Gila murah Ebook yang dia jual cuma USD3 lebih kurang RM11 lebih kalau duit Malaysia untuk dapat kan ebook panduan buat duit usd.

Ebook tersebut adalah hasil tulisan dan penat lelah Raja kamil iaitu seorang Internet Marketer(IM) yang aku rasa sebaris atau setanding Irfan Khairi.Kalau tak kenal Takpa.Kalau kenal lagi bagus.

Dapat je Ebook Panduan buat duit usd tu aku pun baca dengan penuh tawaduk dan khusyuk ....cewah...Maklumla USD3 tu beli.Murah ke mahal?

Bila aku baca nampak macam senang je nak buat.Cuma perlu ikut arahan dan panduan yang diberikan oleh Raja Kamil tanpa prejudis.So tanpa berlengah aku pun terus buat tanpa segan silu.Guna facebook je aku buat marketing.

Jeng jeng jeng......inilah hasilnya
pendapatan jvzoo

Mungkin pada orang lain biasa-biasa.Tapi pada aku ia satu kejayaan besar dalam usaha aku untuk mendapatkan pendapatan menggunakan platform affiliate jvzoo.Al hamdulillah aku berjaya menghasilkan 10 jualan pada 2 minggu yang pertama.

Apa yang menariknya pendapatan dari hasil jualan tersebut akan terus di kreditkan atau di masukkan ke akaun paypal kita pada setiap minggu untuk permulaan.Dan seterusnya akan masuk ke akaun paypal kita untuk setiap jualan.....

income usd tak henti-henti
Transaksi akaun paypal aku pada 30 julai 2015.Bukan nak menunjuk tapi sebagai bukti.

Best tak?
Kalau rasa best dan berminat nak join sekali pun boleh.

Jom try kat sini
Dan semoga berjaya.sekian untuk kali ini.ada masa nanti aku update lagi. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...