Apa itu Mobicow?

iklan mobicow

Apa itu Mobicow? Aku rasa masih ramai yang belum tahu sangat tentang Mobicow ni.Aku agak je...Kalau ramai yang dah tahu maknanya baguslah...

Ok,aku try explain apa itu Mobicow berdasarkan apa yang aku faham dan aku tahu.Mobicow adalah platform pengiklanan sama macam nuffnang atau adsense.Cuma bezanya mobicow hanya fokus pada iklan di mobile phone sahaja.Iklan tidak akan keluar jika anda lihat menerusi lap top atau pc .

Jika anda lihat menerusi smartphone anda yang canggih manggih tu baru iklan akan keluar.Canggih tak?Aku baru sebulan lebih join mobicow.Dapat juga usd 1.79 .Jadilah kan daripada tak dapat apa.Bukan senang beb nak naik earning tu kalau guna iklan adsense.Sapa pemain iklan adsense dia tahu macamana susahnya nak dapatkan earning kalau trafik tak banyak.

Bagi yang belum ada blog atau baru nak berjinak-jinak dengan blog,aku cadangkan daftar mobicow.Sapa yang blognya trafik mencanak tu lagi best kalau pasang iklan mobicow.

earning mobicow

Kalau anda nak cuba silakan.Mudah jer.Anda boleh daftar disini Daftar Mobicow .
  Lepas daftar anda perlu tunggu beberapa jam atau beberapa hari untuk pihak mobicow membuat pengesahan blog anda.Selepas dapat pengesahan baru boleh pasang iklan.

Macamana nak withdraw mobicow? anda perlu ada akaun paypal atau net30 untuk membuat witdrawal.Minimum usd5.Mudah kan.

Kalau anda ada masalah berbangkit mengenai mobicow,anda boleh terus tanya pada pihak mobicow.Bantuan disediakan 24 jam sehari.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...