Restoran Ayam Penyet - AP Mydin Subang Jaya

nasi ayam penyet paling sedap di subang

Lepas shopping baju sekolah anak-anak kat Mydin Subang Jaya,tak tau nak makan kat mana?Baru teringat kat situ ada Restoran Ayam Penyet -AP.

Kebetulan time makan tengahari tempat hampir penuh,nasib baik ada satu meja kosong kat bahagian dalam.Sebenarnya ni kali kedua aku makan kat sini.Masa first time dua bulan lepas.Masa tu ada event TOP.Sebab rasanya sedap tu yang rasa nak repeat balik kali ni.Nasib baik ingat tempat ni.

nasi ayam penyet paling sedap di subang

Ini antara menu pilihan aku dan isteri di Restoran Ayam Penyet -AP ni.Tak sabar nak makan ayam penyet terbaik di Subang ni.Itu just pendapat perbadi aku.Pendapat dan  rasa orang lain aku tak tahulah.Sebab nak jimat aku ambik yang set.Lebih jimat siap dengan air teh O (panas atau sejuk).

ikan lele terbaik

Anak aku pulak pantang nampak ikan keli.Menu pilihan anak aku ikan Lele penyet.Saja tambah penyet tu(bukan nama sebenar).Masa tengok dalam menu aku rasa kecik je ikan tu.Tapi bila sampai mak ai,besar betul ikan kelinya.

Rasanya boleh tahan,tapi sebab ikan terlalu besar ada rasa muak sedikit.Jadi anak aku makan tak habis.Aku tolong habiskan la jawabnya.Tu pun tak habis juga sebab perut dah kenyang.

Anak aku yang kedua (Hanis) cuma makan fun fries je,sebab dia memang susah makan.So,dia berkongsi dengan adiknya (Wanie).

ais krim paling sedap
pencuci mulut paling sedap
Dari segi harga aku tak berapa arif sangat samada mahal atau murah.Total semua RM60 -Nasi Ayam Penyet 2 set(Siap air teh O) / Nasi Ikan Lele 1 set (Siap air teh O)/Air tembikai 1/Air coklat 1/Ais krim 2 set  dan Fun Fries 1.

Dah selesai makan,Desert kita belasah ais krim coklat dan strawberi.Memang sedap la kan.Bila perut dah kenyang hati pun senang.Mata pun mula nak terpejam.Apa-apa hal kita cuci muka dulu.Sebelah Restoran Ayam Penyet - AP ni ada surau lelaki.Jadi istirehat sebentar kat situ sebelum cabaran yang seterusnya.






siaran astro percuma


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...