Biskut Homemade Galleta memang sedap.

Bila sebut nama Galleta mesti ramai yang ingat biskut apa ni?Lain macam jer bunyi nya.Sedap ke?Dan soalan yang sering ditanya Halal ke biskut ni.Aku sendiri pun tak rasa lagi biskut ni.Mana aku jumpa?Aku jumpa biskut Galleta ni kat agenaffiliate.com.Aku saja register nak tengok produk apa yang ada yang boleh dijual secara affiliate.Tengok-tengok ada biskut Galleta ni keluaran syarikat Bitesize.my milik bumiputera melayu tau dan homemade...halal serta menyakinkan.Korang boleh check dulu.Jangan percaya cakap aku bulat-bulat mana tau ada kesilapan.
Apa maksud Galleta tu?Galleta ni sebenarnya diambil dari bahasa sepanyol sebab tu bunyinya lain macam sikit ia bermaksud biskut leper.Nama penuh biskut Galleta ni adalah Biskut Bitesize Galleta cip coklat.Biskut ni hanya dijual secara online dan tidak terdapat dimana-mana kedai atau pasaraya.Jadi jangan cuba nak cari yer.Memang sampai tahun depan pun tak jumpa.Lagi sekali aku ulang.Biskut Bitesize Galleta cip coklat ni hanya dijual secara online.Kalau nak rasa boleh beli kat sini.Order terus untuk hari raya.Beli 2 dapat special diskaun.Syarikat ni hanya mengeluarkan dua jenis produk sahaja buat masa ni. Iaitu Biskut Bitesize Galleta Cookie Cip Coklat dan Biskut Bitesize Galleta cookie oat.

Biskut Homemade Galleta memang sedap.
Biskut Bitesize Galleta Cookie Cip Coklat

Biskut Homemade Galleta memang sedap.
Biskut Bitesize Galleta cookie oat

Cuba korang tengok menyelerakan tak?Aku yakin mesti ada yang tengah telan air liur kan.Beli la,bukan mahal pun.Murah-murah jer ni.Jangan risau pasal kualiti.Syarikat Bitesize.my memang hanya mengeluarkan produk yang halal dan berkualiti.Ops jangan tengok lama-lama sangat gambar tu.Nanti terbatal puasa tu.hehe.Okeylah kalau ada yang nak cuba-cuba rasa biskut Biskut Bitesize Galleta cip coklat boleh beli sekarang dengan special diskaun 10%.Klik jer banner kat bawah ni.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...