SlimFast Diet produk kurus yang berkesan.

Assalamualaikum dan salam bahagia buat semua rakyat Malaysia dan seluruh dunia.Alhamdulillah nampaknya hari ini sudah genap sepuluh hari aku menggunakan produk SlimFast Diet keluaran My Beauty Herbs.Aku adalah salah seorang dari 40 orang peserta yang menyertai cabaran 10 hari bersama SlimFast Diet My Beauty Herbs.Disebabkan peningkatan berat badan yang agak mendadak kebelakangan ini,maka dengan itu aku ternampak tentang cabaran 10 hari ni disalah satu blog yang aku buat blogwalking .Saja try mana tau dapat.Tengok-tengok selang beberapa hari selepas buat request produk SlimFast Diet pun tiba dirumah dihantar oleh cik abang pos laju.

SlimFast Diet produk kurus yang berkesan.
Inilah dia product SlimFast Diet tu.

Perkara pertama yang aku cuba nak kurangkan adalah masalah perut buncit.Jadi aku fokus pada perut aku sekarang ni.Selain untuk mengempiskan perut,produk ni boleh juga digunakan untuk kegunaan lain seperti Melegakan sembelit,Menyingkirkan bonjolan lemak,Mengurangkan pembendungan air,Meningkatkan metabolisma,Menghilangkan toksin yang memudaratkan,menganjalkan kulit untuk penampilan lebih muda dan untuk mendapatkan kulit yang lebih sihat dan berseri.Wah,banyak juga kegunaannya kan.Memang terbaik produk slimfast diet ni.

SlimFast Diet produk kurus yang berkesan.

Sebelum memulakan cabaran 10 hari,aku timbang dulu berat badan.silap aku masa tu lupa nak ambik gambar.Berat 88kg.Jadi nak buat macamana cabaran diteruskan juga untuk kempiskan perut buncit.Maka sesi cabaran 10 hari bersama SlimFast Diet pun bermula pada 21 March 2014 sehingga 30 March 2014.

SlimFast Diet produk kurus yang berkesan.

Ikut panduan yang diberikan tentang cara penggunaan,disebabkan berat badan aku melebihi 75kg.So,pihak Beauty herbs menyarankan supaya aku mengambil 2 peket sehari.iaitu pagi sebelum sarapan dan malam sebelum makan malam.

Cara penggunaan:-
Cuma tuang 1 peket kedalam setengah cawan air suam dan kacau sehingga sebati dan minum.Rasanya pun sedap sebab ia mengandungi bahan-bahan yang berkhasiat dan selamat.

Antara bahan-bahan yang digunakan dalam Slimfast Diet:-
Fiber oat,Ekstark acai berry,Ekstrak Garcinia Cambogia,Ekstark Cassia Augustifolia,Hoodia,Ekstrak Rasberry serta Collagen.Macam-macam ada rupanya.

Kalau ikut arahan dan dapat mengawal pemakanan serta mengamalkan cara hidup sihat dengan mengambil produk ni,aku rasa memang boleh langsing dengan kadar segera.Sebab ramai orang yang sedang tercari-cari cara kurus dengan cepat.Jadi ini adalah jawapannya.Jom cuba kalau tak percaya.Jangan percaya cakap aku,sebab aku pun baru selesai 10 hari penggunaan produk ini.Nak tau apa yang berlaku sepanjang aku menggunakan SlimFast Diet.

Pada hari pertama sehingga hari kedua aku tak terasa apa-apa.(Peringatan ye,jangan lupa minum banyak air untuk kesan yang lebih efektif.)Masuk hari yang ketiga aku mengalami cirit birit tapi cirit birit biasa.sehingga hari yang ke tujuh.Aku rasa masa tu proses metabolisma badan sedang berlangsung.Sebenarnya kesan pengambilan adalah berbeza-beza untuk setiap orang bergantung pada tahap metabolisma badan.Hari ke lapan hingga sepuluh dah mula stabil.Kalau ada cirit birit pun dah tak sekerap masa hari ketiga .Tapi memang best,badan mula rasa ringan dan terasa lebih sihat tak seperti yang sebelumnya.

Nak cerita sikit bagaimana Slimfast Diet boleh menurunkan berat badan kita dan seterusnya mampu menghilangkan perut buncit?Slimfast diet juga merupakan  produk kurus yang berkesan dan antara yang sedang hangat dipasaran ketika ini.
~Slimfast Diet membantu dalam meningkatkan jumlah kalori yang dibakar secara tetap melalui proses semulajadi.Oleh itu,dengan mengurangkan pengambilan kalori didalam badan.Ia akan memastikan berat badan akan turun dengan cepat dan ketara.
~Slimfast Diet juga dapat membantu dalam meningkatkan proses metabolisma didalam badan yang mana dapat membantu untuk membakar lemak degil.
~Pengambilan SlimFast Diet juga dapat mengurangkan selera makan dan dalam masa yang sama berat badan dapat dikawal secara berterusan.
~SlimFast Diet juga memberi tenaga supaya tetap cergas seharian walaupun didalam program diet.

Tentang Metabolisma dan cara meningkatkan.
Metabolisma adalah jumlah kalori yang dibakar oleh badan untuk mendapatkan tenaga.Setiap orang mempunyai kadar metabolisma yang berbeza walaupun mempunyai persamaan dari segi corak kehidupan,cara pemakanan dan memjalankan aktiviti yang sama.Oleh sebab itu,penurunan berat badan seseorang adalah berbeza walaupun mengikut prosuk diet yang sama.
Kadar metabolisma badan merupakan salah satu faktor yang paling utama yang akan menentukan kadar penurunan berat badan ketika menjalani sesuatu program diet.Seseorang yang mempunyai kadar metabolisma badan yang tinggi akan lebih mudah menurunkan berat badan walaupun kadar pengambilan kalorinya agak banyak.Disini aku kongsikan sedikit cara untuk meningkatkan metabolisma.
1-Jangan lupa untuk sarapan 2-jangan menahan lapar 3-makan sedikit tetapi kerap 4-lakukan senaman yang secukupnya 5-minum 2 hingga 3 liter air.

Sekarang jom tengok hasilnya,apa yang aku dapat selepas bersama cabaran 10 hari.Aku berjaya menurunkan berat badan sebanyak 3.6 kg.

SlimFast Diet produk kurus yang berkesan.
Berat sebelum 88kg dan semalam timbang dah turun kepada 84.4kg.

Terima kasih My beauty Herbs sebab memberikan peluang untuk aku bersama-sama memeriahkan program cabaran 10 hari ni.Nampaknya memang ada hasil dan bagi aku ia sangat-sangat bermakna dan aku akan meneruskan progrm ini sehingga mencapai sasaran persendirian.


SlimFast Diet produk kurus yang berkesan.
Giveaway SlimFast Diet dianjurkan oleh mialiana.com dan ditaja sepenuhnya oleh My Beauty Herbs dengan hadiah dan wang tunai bernilai RM 3,600 untuk dimenangi.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...