Pertukaran kata ganti diri .

Assalamualaikum semua sahabat blogger dan sahabat-sahabat tak kira dari mana...haha dah macam nak buat surat cinta pulak aku rasa.Setelah beberapa hari tak dapat nak update blog kerana masalah kesihatan yang tak berapa baik beberapa hari kebelakangan ini.Di mulai dengan anak yang no 2 Nor Adriana Hanis yang mengalami sakit perut serta cirit birit selama 3 hari dan terus bersambung kepada anak sulung,Mohd Arief Heykal juga mengalami masalah yang sama sakit perut dan cirit birit serta muntah-muntah.Bersambung kepada Ibunya pula Siti Rohana juga mengalami masalah yang sama sakit perut dan cirit birit.

Nampaknya hanya aku sahaja yang terkena penyakit yang lain,aku mengalami sakit sendi dan sakit kepala selama 2 hari dan terkena sedikit alergik.Alhamdulillah pagi ni nampaknya semua dah beransur sihat.Mula-mula agak risau juga kenapa boleh berlaku sampai macamni,ingatkan ada penyakit yang lain dari biasa.Selepas mendapat pengesahan dari doktor ,itu semua penyakit biasa.Maknanya takda apa yang perlu dirisaukan.
So,Pagi ni selepas kembali pulih dari ujian yang ALLAH beri kelmarin,ingat nak buat pertukaran sedikit dari segi kata ganti diri "SAYA" kepada "AKU".Supaya nampak lebih mesra alam sikit.Bukan apa sebab aku tengok kat blog otai pun banyak yang gunakan perkataan "aku" dari "saya" betul tak?
Dengan sebab itu secara rasminya,Cewah haha....aku akan menggunakan perkataan aku untuk mewakili diri aku kat blog jaymiee.com ni. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...