Pelancaran Freeport A'Famosa Outlet Village bersama Media.

A'Famosa

Pelancaran Freeport A'Famosa Outlet Village bersama media telah berlangsung pada 21 nov 2013 bertempat di KD Hang Tuah Ballroom,Casa del Rio, Melaka.




ketua menteri melaka
Dilancarkan oleh Ketua Menteri Melaka,Y.A.B Datuk Seri Ir Hj Idris Bin Hj Haron

Apa yang menarik tentang Projek Freeport A'Famosa  Outlet village ?
Ia merupakan sebuah gedung membeli belah yang akan menempatkan sebanyak 80 jenama fesyen antarabangsa dengan tawaran harga 30 hingga 70 peratus dibawah harga biasa.Juga terdapat Restoran ,Fast Food jenama antarabangsa,food court,pusat pameran dan ruang untuk pelbagai acara.
Freeport A'Famosa Outlet Village akan dibina bersebelahan dengan A'Famosa Resort yang berkeluasan 1,300 ekar.Dan akan menyediakan kemudahan tempat letak kereta yang boleh memuatkan sehingga 1,200 buah kereta pada satu-satu masa.
Freeport village yang pertama telah dibuka di UK pada tahun 1994 ,sweeden tahun 2001 , Southern Czech Republic tahun 2003 dan Portugal tahun 2005.
a;famosa resort
a'famosa resort

Pembinaan akan bermula pada March 2014 ,Fasa 1 akan dijangka siap dan dibuka untuk orang ramai pada April 2015.Dibuka pada setiap hari dari jam 10 pagi hingga 10 malam termasuk cuti umum.

Saya amat tertarik dengan Konsep Freeport A'Famosa Outlet Village sebab lokasi nya yang menarik  serta bersebelahan dengan A'Famosa Resort dan ia menempatkan pelbagai jenama antarbangsa dan membolehkan kita shopping sakan disitu.Ia bakal menjadi syurga buat wanita khasnya.Bila siap nanti para suami sila sediakan wang yang secukupnya ok.just joke.

a'famosa resort
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...