Air Asia ASEAN TRAVELLER - Sukarelawan diperlukan

Berita baik bagi blogger dan orang ramai yang suka Travel.Syarikat penerbangan tambang murah Air Asia sedang membuat satu program ASEAN TRAVELLER kalau tak silap lah.

Mengikut perkhabaran yang aku terima Air Asia memerlukan 5 orang yang berkelayakan dalam bidang Beach Specialist,Pro-foodie,Selfie Expert,Instagram Artist dan Extreme Daredevil.


Sekiranya korang mempunyai salah satu kepakaran di atas maka aku sarankan agar korang cuba isi borang dulu.Dapat atau tidak bagi aku itu perkara no 2.Kalau terpilih cuba bayangkan dapat mengembara ke seluruh asia secara percuma tu.

Bukan senang nak pergi kalau guna duit sendiri.Kalau nak pergi sendiri mungkin tak semua tempat la kot.Jadi gunakan peluang yang ada ni.

Kategori yang ketiga selfie Expert tu aku rasa banyak calon-calonnya.Daripada korang selfie tak tentu hala tu baik cuba bakat kat sini.Untung sabut timbul,untung batu tenggelam.

Bagi yang ada Video travel yang menarik korang boleh upload sekali nanti selepas pendaftaran.Ada hadiah menarik yang menanti.

Okeylah nak cerita banyak pun aku tak reti sangat.Sebab aku Travel pun jarang-jarang.

Bagi yang nak mencuba nasib boleh isikan borang di sini Borang Asian Traveller.

Aku doakan semoga korang berjaya. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...