Senarai Tempat Makan Popular Di Malaysia.

Senarai Tempat Makan Popular Di Malaysia.
Senarai Tempat Makan Popular Di Malaysia | Aku rasa sangat tertarik dengan website Hungry go where ni.Mana tak  nya hampir kesemua tempat makan yang best-best kat Malaysia ada disini.

Kepada kaki makan kalau rasa tak tau nak makan apa ataupun tak tau nak kemana bila sampai ke satu-satu lokasi tu,aku rasa boleh rujuk kat hungry go where . 

Pelbagai jenis restoran ada, dari yang moden sehinggalah ke tradisional.Makanan melayu,cina dan indian serta western food juga ada.Bagi yang sukakan citarasa Jepun dan Korea jangan risau.Semuanya ada di hungry go where.

Bagi aku website ni penting sebab aku adalah dari kalangan yang memang tak berapa nak tau tempat  makan best.Jadi dengan adanya hungry go where ni boleh la aku buat rujukan sebelum nak makan di sesuatu tempat nanti.

Di hungry go where juga ada terdapat pelbagai resipi makanan dan tips untuk panduan pengguna yang suka kan masakan.Mana tau lepas ni jadi rajin nak masak pulak kan.

Senarai Tempat Makan Popular Di Malaysia ada di hungry go where,dah tak payah susah-susah sekarang.Aplikasi untuk handphone juga ada disediakan.Anda boleh muat turun pada link atau gambar dibawah.


 download google play

 download itunes

Jadi tunggu apa lagi boleh muat turun terus pada link yang aku letak di atas ni.Harap-harap ia akan dapat membantu menyelesaikan masalah kelaparan bila berada di perantauan ataupun ketika musafir.Haha...best tak ayat aku tu....

Buat yang beragama Islam dan buat mereka yang ingin mencari lokasi makanan halal,cuma klik pada menu HALAL untuk mendapatkan maklumat restoran-restoran ataupun warong-warong halal di Malaysia.

Kepada yang tercari-cari senarai tempat makan popular di Malaysia,masalah korang kira dah selesai bila korang berjaya jumpa hungry go where.So,selamat makan dengan tenang dan selesa.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...