Contest Menarik dari Open Snap apps.

Contest Menarik dari Open Snap apps.

Beita baik untuk food blogger.Peluang untuk menang banyak hadiah menarik.Aku rasa Aplikasi Open Snap ni hampir semua food blogger tahu.Rugi besar aku rasa kalau nama food blogger tapi masih tak tahu apa itu aplikasi Open Snap.Contest Best Food Photo ni di anjurkan oleh OpenRice Malaysia Sdn Bhd.

Mesti ada yang nak tanya kan,adakah contest ini hanya untuk food blogger sahaja.Sebenarnya contest Best Food Photo terbuka untuk semua yang memiliki smartphone.Jadi tunggu apa lagi.Rebut peluang selagi masih ada peluang.Contest bermula dari 9 oktober sehingga 31 december 2014.Ada masa 2 bulan setengah lagi.


Aplikasi Open Snap boleh di muat turun di sini.

Aplikasi ini membolehkan korang snap gambar makan dan kongsi bersama rakan-rakan di open snap.Boleh kongsi lokasi tempat makan sekali.Memang best.Banyak maklumat tentang tempat makan best di aplikasi open snap tu.

Selepas korang muat turun aku rasa korang dah boleh mula join contest tersebut dengan serta merta.

aeon voucher
open snap best foodie
open snap best food photo
food photo of the month
foodie of the month

Antara hadiah menarik yang bakal di bawa pulang oleh para pemenang.Jadi kepada yang teringin sangat nak dapat iPhone 6 tu aku rasa memang wajib join contest ni.Jangan tunggu lama-lama.Muat turun sekarang.

Untuk terma dan syarat PERADUAN sila rujuk  Di Sini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...