Hasil Survey - Globaltest Market.

Sapa kata jawab survey online tak betul?
Sebelum join mana-mana company survey kena buat sedikit kerja rumah ataupun selidik dulu latarbelakang company.

Kalau x buat macamtu nanti usaha kita akan jadi sia-sia sahaja.

Setelah join selama 6 bulan dan survey demi survey di beri oleh company Globaltestmarket ,akhirnya cukup juga point untuk buat withdrawal .

Untuk withdraw point kena cukup 1000 point baru bole withdraw.

Tapi kena bersabar,sebab bukan senang dia nak bagi survey kat kita,bergantung pada komitment kita.kalau kita selalu buka link kita baru company akan bagi survey.

Bukti withdraw point dari saya.

Saya buat transaksi pada 12 july 2013 sebanyak 1000 point.



Dan saya terima cek sebulan selepas tarikh transaksi.


Walaupun tak banyak tapi saya rasa ok sebab saya buat just untuk saja2 .sambil2 online jawap survey dan dapat ganjaran.Kalau ada antara u ouls nak cuba survey ni boleh tinggalkan alamat email kat ruang komen di bawak entry ni.

Nanti saya akan invite menerusi link company.

Selamat mencuba. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...