DREAM CAR

Dream Car - Saya pasti setiap orang mesti ada kereta idaman masing-masing kan.

Tak kiralah sama ada kereta antik atau kereta lama ke? atau jenis kereta-kereta mewah yang menjadi idaman setiap setiap orang sekarang ni.

Yang pastinya setiap dari kita ada impian masing-masing.

Betul tak?

Begitu juga saya , sejak sekian lama saya memang amat meminati jenis kereta-kereta mewah yang banyak terdapat di pasaran sekarang ni.

Cumanya impian belum jadi kenyataan lagi.

Bagaimana dengan u ouls?dah dapat belum kereta impian masing-masing....kalau dah dapat Tahniah saya ucapkan.

Kepada yang belum dapat saya doakan semoga korang akan dapat suatu hari nanti...aminn!!

Ini adalah antara kereta-kereta idaman ku.

1-Land Rover
2-BMW 3 Series
3.AUDI R8

Sewaktu menghadiri kursus IMKK 2012 bersama DR Azizan Osman,Beliau ada berkata Berhati-hati dengan apa yang kita impikan.

Lambat laun kita akan memperolehinya.Jadi fikirkan dan impikan hanya yang Baik untuk diri kita.

Think Positif u get positif.

Think negatif u get negatif.

kesimpulannya kalau nak kereta idaman jadi kenyatan,sentiasa fikirkan kereta tersebut dan kalau boleh letak gambar dimana tempat yang senang kita lihat setiap hari.

Semoga dapat jadi inspirasi dan motivasi agar kita lebih berusaha dalam apa jua bidang yang kita ceburi untuk mencapai impian.

Insya ALLAH,saya akan mengejar impian.....

Kita sama-sama mengejar impian.

MENGEJAR PELANGI DISINI.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...